Prekių grąžinimas 

  • Pardavėjas neatsako už tai, kad internetinėje parduotuvėje esančios prekės spalva, forma ar kiti parametrai gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.

  • Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.

  • Pirkėjas grąžinamas prekes turi išsiųsti naudojantis paštomatų paslaugomis. (DPD, Lp Express arba Omniva paštomatais). Grąžinamos arba keičiamos prekės pašto išlaidas apmoka pats PIRKĖJAS.

  • Norėdamas grąžinti prekę(-es), Pirkėjas gali tai padaryti per 7 (septynias) dienas nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją el. paštu. Į siuntos vidų kartu su preke BŪTINA įdėti UŽPILDYTĄ FORMĄ.

  • Grąžinama prekė turi būti nesugadinta, nenaudota, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo, nepraradusi prekinės išvaizdos.

  • Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja priimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis. Netinkamas dydis tai nėra nekokybiška ar ne ta prekė - grąžinimo ar keitimo išlaidas apmoka PIRKĖJAS!

  • Grąžinimo duomenys 
         Bet kuris paštomatas (DPD, Lp express arba Omniva)
         Hyper Rimi
         Juozapavičiaus pr.11,
         Kaunas
         tel.nr. 864238869