Prekių grąžinimas ir keitimas

  • Pardavėjas neatsako už tai, kad internetinėje parduotuvėje esančios prekės spalva, forma ar kiti parametrai gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.

  • Prekių grąžinimas ir keitimas vyksta vadovaujantis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.

  • Pirkėjas grąžinamas/keičiamas prekes turi išsiųsti naudojantis paštomatų paslaugomis. (DPD, Lp Express arba Omniva paštomatais). Grąžinamos prekės pašto išlaidas apmoka pats PIRKĖJAS. Jei prekė keičiama, pirkėjas pats apmoka tik už grąžinimą, keičiama prekė išsiunčiama nemokamai. 

  • Norėdamas grąžinti/keisti prekę(-es), Pirkėjas gali tai padaryti per 7 (septynias) dienas nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją el. paštu. Į siuntos vidų kartu su preke BŪTINA įdėti UŽPILDYTĄ FORMĄ.

  • Grąžinama/keičiama prekė turi būti nesugadinta, nenaudota, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo, nepraradusi prekinės išvaizdos.

  • Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja priimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis. Netinkamas dydis tai nėra nekokybiška ar ne ta prekė - grąžinimo ar keitimo išlaidas apmoka PIRKĖJAS!

  • Grąžinimo/keitimo duomenys 
         Bet kuris paštomatas (DPD, Lp express arba Omniva)
         Hyper Rimi
         Juozapavičiaus pr.11,
         Kaunas
         tel.nr. 864238869